PLUGG !!!!

Plugg plugg plugg och mycket mera plugg, usch de ända jag har gjort idag när jag kom hem från skolan är att PLUGG! usch!! vilket kul liv man har?!?!:O Och självklar är de prov på mitt sämsta ämne, och de är engelska. Har fått Ig på typ varje prov på engelska förr, inget att skryta om, ajaa denna gång ska jag ska jag iallfall få G. :D
Ajaa nu ska jag inte klaga på mitt prov, ska berätta lite om vad jag ska göra i helgen. Ja då är de en ganska stor tävling i pingis:D Jag och sanna ska åka ditt, vi kommer ju slå alla:D skoja men ska försöka iallfall:D ajaa berättar mera sen om tävlingen och hur de går:D PUSS och KRAM:)// Jenny
AJaa hitta inga bra bilder så de blev dom här, ajaa bättre än ingen bild iallfall:)

Kommentarer
Postat av: liindblaads

hahah jaa jag älskar de programet :D

tack:D

2010-10-13 @ 22:10:01
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0