tokig rolig helg!


Ja deh har inte varit så mkt bloggande den här helgen. Jenny är borta tror hon spelar pingis och jag har inte haft tid att blogg och så har jag inte orkat. Men nu tänkte jag berätta lite om min helg.

I fredags så var jag ute i Gimo *the big city* med vänner blev mobbad som alltid *hahaha* och sen så blev deh Idol-mys. Tyckte ni att deh var bra att Minnah åkte ut? Jag tyckte att hon var bra men jag gillade Alice mer. Sen så blev deh mys meh familje.

Igår så vart deh mysmys hos en kompis, vi myste drack tittade på film och mkt mer knasiga saker. Sen så vart deh prat meh Örbyhus partyt. Dom försökte få oss ditt *elr deh var mest jesper som vill deh tror jah* Men vi åkte inte. Vi hade mkt trevligare och så orkade vi inte åka till örebyhus deh är ju så långt! x)Då försökte till och med att myta meh alkoholen och sa att deh fans gratis, men deh funkade inte. Och man kan ju inte fråga dom idag heler vilka deh var som vill att vi skulle dit *var deh bara Jesper elr var deh någon mer också??* och om deh bara var jesper som pratade för dom var så fulla så dom kommer inte ihåg någe idag. xD haha rätt åt dom ändå ;)


Vet inte riktigt vrf jag la upp dena bild men jag tyckte deh vart lite snyggare meh någon bild.

Neh nu ska jag väl dra ut en stund om jag orkar.

Puss på er // Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0