vah för fredagsmys ska ni ha? ;)


Så nice slutade två idag istället för tre. Ni tycker säkert wow en timme spelar roll, men när man slutar fyra varje dag så blir man bara glad om man får sluta 30minuter tidigare. hihi tufft liva jag har alltså :D

Just nu sitter jag hundvakt så kan inte göra så mkt. Hunden sover jag bloggar och jag reser mig så hänger den meh och tror att den ska få mat elr leka.

Ja idag så äre ju FREDAGSMYS!! deh är alla glada för. Jag vet inte riktigt vah jag ska göra för mys. Skulle egenligen åka till gävle och ha skoj men deh blev inte så. Får stana kvar i Gimo *the big city* WIIHO Ska kanske vah meh en kompis på kvällen men deh får vi se.

Puss på er // jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0